FAQ
Do kiedy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar prosimy odesłac w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Członkowie klubu GAP+ mają prawo na zwrot aż do 60 dni od zamówienia. Zwracany towar musi być czysty, nie nosić znamion i śladów użytkowania. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w naszym Regulaminie zakupów.
W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?
Wypełnij formularz zwrotu online. Następnie wyślij paczkę dowolnym dostawcą na adres: Gap.pl, GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o.o., Smolecka 5, 55-080 Pietrzykowice, Polska. W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem!
Czy mogę wymienić towar?
Niestety nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Za zwrócony towar otrzymasz zwrot pieniędzy na konto. Będzie nam bardzo miło, jeśli złożysz nowe, ponowne zamówienie, z odpowiednimi produktami
Po jakim czasie otrzymam środki za zwrócony towar?
Staramy się jak najszybciej i najsprawniej zwracać pieniądze za zwrócony towar, nie będzie to trwało jednak dłużej niż 14 dni roboczych.
Jak szybko jest realizowane zamówienie?
Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jeśli produkt jest dostępny w magazynie, wysyłamy je natychmiast, każdego dnia roboczego.
Czy mogę za zamówienie zapłacić klasycznym przelewem?
Tak, ale tylko poprzez system płatności elektronicznych PayU. Po utworzeniu zamówienia wybierz PayU i wybierz swój bank. Więcej informacji o płatnościach znajdziesz tutaj.
Jak sprawdzę, czy zakup się powiódł?
Po dokonaniu zakupu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.