Procedura składania reklamacji
Czy potrzebujesz złożyć reklamację?
Teraz możesz dokonać reklamacji online za pomocą Formularza zwrotu. Nie musisz niczego drukować,
Dobrze zapakuj zwracany towar, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Włóż do wnętrza przesyłki kartkę z wyraźnie napisanym numerem Twojego zamówienia.
Towar należy wysłać dowolnie wybranym przez siebie dostawcą:
Gap.pl, GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o. o.
Smolecka 5, 55-080 Pietrzykowice
Polska
Prosimy o przesłanie zwracanego towaru odpowiednio zapakowanego przed uszkodzeniem w transporcie i oczyszczonego z wszelkich zabrudzeń. Wysyłasz zwracany produkt na własny koszt i odpowiedzialność. Dlatego prosimy o wybranie bezpiecznego sposobu dostawy, np. skorzystanie z firmy kurierskiej lub wysłanie paczki z opcją potwierdzenia nadania.
Nie należy wysyłać paczki za pobraniem. Taka przesyłka nie zostanie przyjęta.
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 30 dni, ale postaramy się załatwić ją jak najszybciej. O wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy Cię drogą mailową.
Okres gwarancji jest ustawowo określony na 24 miesiące. Reklamacje nie obejmują wad powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniego zużycia. Klient jest zobowiązany do złożenia reklamacji niezwłocznie po wystąpieniu wady. Reklamację rozpatrzymy zgodnie z instrukcjami określonymi przez producenta towaru lub jego przedstawiciela.
Szczegółowe informacje na temat zgłaszania roszczeń znajdują się w regulaminie.