Zwrot towarów
Jak postępować, gdy zakupiony towar nie odpowiada i chcesz go zwrócić?
Zarejestrowanym użytkownikom przysługuje wydłużony okres zwrotu do 60 dni. Klienci niezarejestrowani mogą zwrócić towar w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. O procesie zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową. Zwracany towar musi być czysty i nie może mieć śladów zużycia. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji należy zapoznać się z regulaminem. Pieniądze za zakupiony towar prześlemy na Twoje konto bankowe jak najszybciej, najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
Nie dokonujemy wymian.
Teraz możesz dokonać łatwego zwrotu online za pomocą Formularza zwrotu. Nie musisz niczego drukować, dokonaj zwrotu według poniższych kroków.
Zapakuj towar, który chcesz zwrócić jako paczkę. Najlepiej jest odesłać towar w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi etykietami producenta. Włóż do wnętrza przesyłki kartkę z wyraźnie napisanym numerem Twojego zamówienia. Dobrze zapakuj zwracany towar, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.
Towar należy wysłać dowolnie wybranym przez siebie dostawcą:
Gap.pl, GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o. o.
Smolecka 5
55-080 Pietrzykowice
Polska
(Nie należy wysyłać za pobraniem)
Po otrzymaniu towaru z magazynu zwrócimy pieniądze na konto bankowe w ciągu 14 dni.